6 buçuk aylık hamileyim oğluma çorba yaptım pratik tavuk suyu çorbası bilenler bilir suda giriyor içine sütte yaptım bir kase soğusun diye kenara çıkardım soğumuş mu diye gittim bakmaya tadı acımsı geldi Bi iki kere dha baktım oğlumunkine baharat koymamıştım tencere de kine de Bi bakım dedim ona da baktım ama acı tadı gelmedi sütte bitmişti acaba süt mü bozuk dedim Bi kaşık dibinden çıktı ona baktım acı süt bozukmuş yani sonra aklıma geldi ama içip kaç kere tadına bakmış oldum bir şey olur mu hamileyim bide.?