Nilinannesiii Benim de tam tersi, 200 cc ye kadar süt çıkarıyordum, ama yaralarım hala sızlatır meme uclarımı… Yarılmıştı resmen, meme ucum düşmek üzereydi :/ Inşallah 2. bebeğimde gümüş kapak kullanıcam. Herkese nasip olmuyor canım, ama bak mamayla da ne güzel büyüyorlar. Nimet olmasa ne yapardık? Bebeğinin sağlığı, doyması, senin psikolojik sağlığın her şeyden önemli. Yaşasın mamalar 🙏🏻