Busrabektas Sesa 23-24 derece içinse 1.7 de yarım kollu body yeterli bedeni sıcacık oluyor ve terlemiyor rahatça uyuyor ama derseniz ki içim bir tek body ile rahat etmez ince bir alt da giydirebilirsiniz
Merveyavuzktm 23 derece ve sadece zıbın giydiriyorum kolsuz. Daha düşük derecelerde olursa uzun kollu ile giydirebilirim. :) ense terlemesi yaşamıyoruz.