Merhaba anneler, ikiz bebeklerim için alıp ta hiç kullanmanın kısmet olmadığı 2 adet babyplus marka otomatik sallanan Ana kucağı var elimde. Kurulumu yapıp kutuları doğumdan önce attığım için iade edemedim ve bebeklerim kolik oldukları için kullanmadım. Şuan ki fiyatı 500 tl ben 450yr almıştım. İlgilenenlerle görüşelim.
Ayrıca iki adet en fazla 3 defa kullanılmış portbebe, bir iki ay kullanılmış bebek hamağı ve yine az kullanılmış park beşik var. Bebekler dediğim gibi kolik oldukları için eve kocaman bir demir sallanan yatak yaptırdım o yüzden diğer malzemeleri kullanmadım.