Basakasaff Arkdaslar oğlum 8.bucuk aylık. Yürümek için uğraşıyor emekliyor herşey güzel bişeklde ilerliyor fakat parmak ucuna basarken baş parmağını katlıyor böyle olan var mı acaba ya da bi bilgisi olan 🌸
Melikederinakinnn Basakasaff canm gayt normal cnku daha henuz yurume zamani zaten degil dengeyi kuramazlar bu yuzeen parmaklari kvrlyo
ozgiltrr Basakasaff bizimki de 7 buçuk aylık o parmaklar hep karşın 😂 patik giydirmek istiyorum kaymasın diye katlıyor parmakları
Basakasaff Azizeguney Çok teşekkür ederim aklıma takıldı her yürümeye çalıştığında parmaklarını düzeltmeye çalışıyorum🤗
Basakasaff Melikederinakinnn Çok Teşekkürler İnsan bir korkuyor acaba neden diye şükür Normalmiş İçim rahatladı🌸🤗