H-123 Şu 1 haftadır galiba kafayı yiycem sadece gündüzleri 1 saat uyuyor karnı gürültüyle gazimi var huylu edindi bilmiyorum inek sutu ürünleri balık kuruyemiş hiç bisey yemiyorum sinirlerim çok yıprandı artık saat 11 den beri hala uyanık
Tabik H-123 merhaba bizde dokuz aylığız ve hala devam ediyor geceleri uyyumuyor bazen çok ağlıyor zor bir süreç ama geçicek inşaalah🤲🏻
durumelegimm H-123 benim kızımda 5 aylık yaklaşık 2 aydır süt ve süt ürünleri kuruyemiş tüketmiyorum uyku problemimiz yok şükür. Gazımız için de ilaç kullanmıştık o rahatlatmıştı şimdi ilacı kestik gaz problemi de yok şuan. Her bebekte bir değil umarım çabucak atlatırız
dontsleppyunhappy H-123 bizimde alerjimiz var ve o alerji egzama yaptı vucudunun heryeri kızarık ve kabarık, uyku desen yok, ağlama krizlerine giriyor gazı cok var, biz alerjik mama kullanıyoruz, 4 aylık.
HandeSs H-123 1 aydir diyetteym canim tamamen sutunden besinler giittiginde duzeliyor bebekte bana beyas ekmek bile yasak dusun tam bugday yiyorum cok cok zor amq onemli olan iyi olmalari ne kdr uzun doyet oluraa iyilesme okdar hizli oluyormus yani kacak yapmamaya calismak lazim
Papatyabeyazi Aynı durumlar bizde de var bebeğim 3 aylık olacak besin diyetlerim 8. Aya kadar uzadı artık çok yoruluyorum
Papatyabeyazi H-123 geçecek bugünler de ama geçene kadar biz ne oluruz bilmiyorum rabbim Çanlarına can katsın ama desteksiz çocuk büyütmek çok zormuş
ikiprensannesii2 H-123 guruldamalar bizde de var 😔 süt ve süt ürünleri dedi doktor bunun içine kuruyemiş falan girmiyor değil mi
Tabik H-123 alerji doktoruyla takip de gidiyoruz ilaç vermedi karnı guruldamıyor gazı çok oluyor .şuan diyet açmayı deniycez bakalım hayırlısı
Nazlchngr-61 Alerjiyi nasıl anlıyoruz? Doktorlar test yaptırıyormu. Bizde reflü de vardı ama artık mide sesleri ,ağız çevresinde kızarıkcıklar ,sürekli kusma fışkırtarak hem su hem peynir,bitmeyen gazlar çıkarma, kilo alamama yardımcı olursanız sevinirim
HandeSs H-123 Dojtor yemememgerektigini soyledi tambugdaunu veyada eksi mayali yemeliymisim hoc bilmiyorum.. hatta paket tam bugday ekmegi aldim baktim hala mukuslu ve yesil allah allah diyorum neden hahala ayni megersem ekmegin icinde oeynir alti suyuve yumurta eser miktatda sut vardir yaziyormus okumamiatim fark esip direk kestim ve el yapimina gectm herseyi okumak lazim kabartma tozunde dahi varmia yumurya ve sut urunleri