Efemm mavihuzurkalp kendin içinse ben yedım 1 haftalık iken gazını alın kimyon normalde de severım bol kimyonlu yemiştim
Cutes Emzirirken yeme içme kısıtlaması olmaz herşey gaz yapıyor istediğini yiyebilirsin. ( doktorumun aynen cümlesi)
Tugba2355 mavihuzurkalp ben bebeğim 3 aylıkken az bişey yemiştim gece acillik olduk gazdan bidaha da tövbe dedim 😅
[silindi] Valla canm ben yemiştim bebegim saatlerce kıvranmıştı hemde kimyonlu yedim ama bence yeme şuam daha erken …
KeremEfem ben gecen aksam yedim ne cocuk uyudu ne babasi ne de ben.Gazman gibiydi masaj yapmadan da cikaramadi uykusuz bir geceydi. tavsiye etmem🙄
Kadriye043043 mavihuzurkalp bebek gazdan kıvranır ben 3 aydır gaz yapan şeylerden uzak duruyorum diyet yapıyorum