Merhaba anneler oğlum 4 ay sonra 2 yaşına girecek mama ile besleniyordu yemekte yiyordu aynı zamanda şimdi gündüzleri kestim mamayı hiç vermiyorum ama ağzını hiç boş bırakmıyorum kahvaltı diğer öğünler filan meyve abur cubur sınırlı bir şekilde öyle yani şimdi gecede kesmek istiyorum nasıl yapabilirim bana akıl verin lütfen bırakmasını istiyorum artık gece bebeklerinizi nasıl besliyorsunuz ağladığınıda napıyosunuz lütfen yardımlarınıza ihtiyacım var