Anneler benim bebeğim prematüre şuan 6 aylık düzeltilmiş 4 aylık 1 aydır çok konusuyodu oyuncaklariyla baya sesler cikariyodu sevince karşılık veriyodu 1 haftadır hiç sesi çıkmıyor masal anlatiyorum kitap okuyorum sesli guluyo agliyo ama sesler cikarmiyo bu durumu yaşayan varmi