Elifsultan bana da öyle demişlerdi. Ama pek ilgisid olduğunu dusunmuyorum daha az tuketmeye çalıştım yine de yumurtayı. mevsimden dolayı beslenme zor genelde et balık tükettim ben. Anne sütü sarılığı bebeğin az beslenmesine bağlı bir durum değil. Bebeğiniz iyi kilo alıyorsa tok ve sütünüz yetiyor demektir. Dışarıya pek kulak asmayın. Siz bol bol emzirmeye devam. Büyüdükçe organları geliştikçe rengi açılıyor. Zamanı gelince mutlaka testlerini yaptırın. Değeriniz çok yüksek değil umarım kısa sürede geçer 🤗