Merhaba arkadaşlar, bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ? Hamileyken arkadaşım uyku tulumu hediye etti, TOG değeri 2.7, tabii o zamanlar tog nedir fln bilgim yoktu 😁Evim 23-24 derece, kalınlığı uygun değil, dolayısıyla kullanamıyorum. Zaman geçtiği için değiştirmede yapamıyorum. Acaba dışarı yürüyüşe fln çıktığımızda kullanabilir miyim? Neden kullanılmasın diye düşünüyorum ama yanılıyor olabilirim.Tecrübeli annelerin fikrini almak istiyorum.