Damla31 Oglum 9 ay 7 gunluk bugun bebelac 3 aldm ama vermedim henuz erkenmi aldim 3 numarayi sizce lutfen cevap verin ?
3melek1anne Damla31 mamanın üstünde kaç aylıkken başladığı yazar ama formülü değişen mamalarda 3 numaraya 1 yaşından sonra başlanıyor bebelac gold gibi o yüzden üzerinde hangi ay yazıyorsa öyle verin