Burcu35 Kumsal25 Probiyotik damla. Gaz şikayetleri için, bağışıklık güçlendirici, bağırsak florasını düzenlemek için vs vs kullanıyor size ne için verdiği önemli tabi
Bahri2020Beren2021 funny34 sütünüzden de geciyordur mutlaka ben de kendime yetiskin formunu almayi düşünüyorum ama bebegimin ayrica kullanmasindan çok memnunum doktorumuz iyiki bu vitamin damlasini vermis diyorum bagisikligini güçlendirdigini de düsünüyorum
Kumsal25 Burcu35 bizimde gaz sancılarımız cok fazla 3 ayına gircek genellikle akşamları kriz tutuyor ve uyumuyor sabahlara kadar uyanık oluyoruz.
Burcu35 Kumsal25 Her akşam aynı saatte kullanıyorduk bizde. Biogia damla var bide kaleidondan fayda görmezseniz onuda deneyebilirsiniz
Kumsal25 Burcu35 biogoi iki şişe kullandık ama bişii olmadı evet şuanda 6 da veriyrm hep acaba dahamı geç verseydim genellikle geceleri tutuyor sancılar bide alerji oldugundan şüphelendik ama mama verdikten sonra hemen sancılanması lazım diye düşünüyorum
Burcu35 Kumsal25 Bide yatmadan önce deneyin inşallah bi faydası olur. Biogia bizdede fayda etmedi malesef ama doktorlar çok öneriyor
Berkem39 Fulyag mrb. Bizim doktorumuz da biogoia önerdi ve içeriği kanıtlanmış dedi. Şuan piyasada pek bulunmuyor ben bugun bir eczaneden buldum🙃
Kumsal25 Burcu35 olmadı bide öle deniyim şmdilik verdim artık daha geç veriyim bakıyım belki iyi gelir bütün gazlar akşamamı cıkıyor anlamıyorm