Oğlum 3 testende geçemedi bugün 4. Bera testimiz vardıgittik ve bunu da geçemedi her iki kulağımda yüksek derecede işitme kaybı varmış normal sesleri duyamıyor ama yüksek sesleri duyabilir olmuş bizi Bursa Uludağ üniversite hastanesine yönlendirdi oradan araştıracak lar olmazsa da işitme cihazı takacaklar işitme cihazını takmazsak konuşamayacak mış da yani aranızda böyle olup araştırdık larında bebeğin duydğunu söyledilermi inanki çok kötüyüm 😢😢😢😢😢😔😭😥