BabyLinda Kızım 8 aylık oldu. 🥰 Alıştırma bardağı aldım ama sevmedi sanırım. Pipetli bardak gibi tutup suyu çekmeye çalışıyor.Bende pipetli bardak almaya karar verdim. 8 aylık bebekler için önerebileceğiniz pipetli bardak modeli var mıdır?
Neib BabyLinda 8 aylık bilgim yok canım,avent aldık kullanıyoruz +12,birde chicco var o da +14 ay,post üstte kalsın
brsnhsm BabyLinda Biz Avent pipetli suluk kullanıyoruz çok sevdi kana kana içiyo suyunu. Ben 12.ayında aldım ama sizin dönemde alıştırma bardağı nuk kullandık onu çok sevmişti ama emzik kısmını ısıra ısıra yardı hep yedek emzik aldım bikaç defa. 8.ayda bilemedim şimdi pipetli suluk için 🤷♀️
Tontisimm BabyLinda yani pipetten çekip içmeyi biliyorsa eğer philips aventin pipetli suluğunu öneririm hani şu pembe ve yeşil olan renklerdekini. Hem dökülmüyor hemde tutma yerlerini kolayca kavrayabiliyorlar.