Alpaslaninannesiii Oğlum 2 ay 10 günlük 2.ay aşısından sonra huysuzlaştı 37 C° ateş ve 3 4 kere kaka yapmaya başladı gece 4 gibi yapıyo bide daha önce hiç yapmamıştı sizinde oldumu öyle tecrübeli anneler
Deletedmom9 Alpaslaninannesiii Normalde aşı sonrası yan etkiler oluyor. 37 ateş sayılmaz sadece biraz ince giydirin şimdilik yeterli. Kaka yapmasını anlayamadım sadece. Onuda bilen çıkar herhalde.