Bebeklerimi her gece yikayip yatirdim dogduklari gunden 40 cikana kadar sonra gun asiri neden aksam yikanmazmiski 🤒 aksam guzeelce yika bide yagla onu iyice yogur bide doyur sabaha kalkar 🤩 yikanmanin saatimi varmis banada ilk evlendimde 12 den sonra dus yapma carpilirsin derlerdi nanbim adam 11 de eve geliyor gece isten anca 12 yi geciyo cunup durursam dahami iyi deli sacmasai hurafe seyler bunlae