Bebeğim nezle grip oldu 2 yaşında burnu akıyor gbi arada emerek uyuduğu içn burundn nefes alamıyor rahatsız oluyor çok üzülyrm ne yapabilirim sterimar kullanıoyrm. Şu bebek viksi kullanablrmymki burnuna fskn bilmedğim için soruyorum doktoru öksüryrsa öksrk şurubu ver dedi okadr