Kızlar 2 haftadır bebeğimin tüm vücudu pütür pütür kızarmıştı , 4-5 defa Doktora götürdük hepsi kortizonlu ilaç verdi kullandım ama bi fayda etmedi. hepsi deterjan bilmem ne dedi bugün Yeditepe araştırma hastanesinde polene alerjisi var denildi , oda yine kortizonlu krem ve alerji damlası verdi inşallah geçer ya lütfen dua edin 🙏 kendisini yırtıyor resmen. İlacı sürmek istemiyorum yan etlilerini biliyorum ama 1 gün sürüyorsam ertesi gün sürmüyorum ondan mı geçmiyor 😣 çevrem deki insanlar kullanma kullanma diye baskı da yapıyor.. ama Damla baya iyi geld kızarıklığını aldı. Allah evlatlarımıza sağlık versin ufacık zarar gelsin istemiyorum 😞