Merhaba postunuuu yeni gördüm ama yinede söylrmek istedim ben Erol Gülfidan’a gidiyorum ve hayatımda gördüğüm en ilgili en iyi doktorlardan birisi 1 saat ayırıyor bize ve her sorumuza cevap veriyor ayrıca istediğim zaman ulasıp arıyıp gece bile olsa mesaj atabiliyorum iyiki var Bandırmanın böyle iyi doktorlara ihtiyacı var 🙏🏼