Meva1510 hemen hemen her gün oluyordu özellikle oğlum akşam üstü 5.30 6 da bir başlardı 2 saat ağlamadan durmazdı emziriyorum iki dakika durup ağlıyordu kucakta gezdiriyorum ağlıyordu ya eşimle arabaya bindirip gezdirirdik ya bebek arabasında dışarıda gezdirirdim yada battaniyesine koyup sallardık anca öyle susup uyurdu