Minnak23 önceki doktoru 4. ayda destekli oturmaya başlayacağını söylemişti, bu ay yani 4. ayında farklı bir doktora götürdük, o da 5. aysa destekli oturmaya başlaması daha iyi olur dedi. Kızımın ellerinden tutunca kendisini kaldırıp oturur pozisyona getiriyor ama iki büklüm kalıyor. Ben de baktığım zaman şimdi destekli bile oturtmak erken kızım için. Sadece ellerinden tuttuğumda kendini kaldırmasına izin veriyorum, oturur pozisyona gelince belinden tutup kaldırıyorum ki sıkıntı olmasın