Merhabalar oğlum 12 aylık ancak hala 1 tane bile dişimiz yok , istediğini yiyemeyince sinirleniyor 😔 sizce normal midir ? Doktora götürücem ama kontrole 1 ay var koronadan da korkuyorum nette de 14. Aya kadar normal yazıyor 😔 cevaplarınızı vekliyorum😔