Kızlar sobalı evdeyim. Bebeğim 4 ay 7 günlük. Ordu’dayiz. Gece çok soğuk oluyor. Yatarken sobayı yaksak da gece ev soğuyor. Benim kız hiç şapkayı sevmedi. Nasıl şapka sevdirebilirim? Birde 2.5 togg değerinden büyük uyku tulumunu nerden bulabilirim? İnternete baktım ama bununla ilgili bilgi vermiyor siteler. LC Waikiki ye gidemedim bir türlü. Gidersem Perşembe günü bakayım diyorum orfa var mı?