Vikiviki
[bilinmeyen] iki buçuk aydır aynı sorunu yaşayan biri olarak bekleyeyim burda 🤦🏼♀️
Ozl32
🤚aynı durumdym
ElifAppo
Bende 2.5 aydır aynı durumdayım 🤦♀️😭
Ogulveannesi
[bilinmeyen] bende her sabah bel ağrısıyla uyanıyorum bugün oğlanı kuCağıma aldım markete gidim dedim Nefesim kesildi bel ağrısından 7ay olcak sezeryan olalı 4.aylarda başladı şimdi her sabah ağrıyla uyanıyorum 😣
Adensu
[bilinmeyen] ben ilk dogumumda bel agrim kaldi ve sonradan bel fıtığı dendi zamanla agrilara alıştım ilk hamileliklerde ozellikle sırt agrisi veya bel agrisi kaliuor üçüncü dogumum oldu 26 gun once sezeryan sirasinda anestesi uzmani kireclenme mi var sendediye sordu bence bir dr gidin ihmal etmeyin ben ettim gittikce ilerledi agri en azindan erken teshis ile fizik tedavi falan gecer
Meyra
[bilinmeyen] 5 aydır bende aynı durumdayim bazen kitlenip kalıyorum resmen ağrıdan
Saliha0540
[bilinmeyen] 2 aydir ayni durumdayım yatakta bile rahat edemiyorum 😥
TgcDvc
[bilinmeyen] 4 bucuk ay oldu ilk Zamanlar sanki daha azdı git gide artıyo ve artık kramp griyo sanki spinal sezeryanmı oldunuz sizde
zumratugba
Pusetle taşımayın bebeği fıtık yapıyormuş epidural mi oldun
Ayserva
3 olcak Doğum yapalı aynı durumdayım. Altını açıp belimi doğrultamıyorum bıçak saplanıyor sanki. Üzülüyorum bu halime mutfakta yemek yapayım bulaşık yıkayayım bel ağrısı tutuyo
Banuu
[bilinmeyen] ilk doğumumda yaklaşık 1 sene çok çok ağrıdı snrasında ağrı oldu ama çok yorulunca ay belim falan oluyordum şimdi ki doğumumda yine aynı inanılmaz ağrıyor ya valla inş zamanla azalır
TgcDvc
[bilinmeyen] bende öyle sanırım o yüzden kilomda var oda etkiliyo kolay degıl 5 iğne ve omuriliğin altına yapılıyo o kadar pişmanımki oyle doğurduguma keske tam narkoz olsaydım
Meryemozen
[bilinmeyen] benim de 4 ay oldu aynı şikayet 🤦♀️ bazen adım atarken bile kilitlenip kalıyorum 😏 doktora gitmedim gidicem inşallah ama herkes epiduraldan olduğunu söylüyo 😑