senem9 yeni doğum yaptın sanırım. Su an sagmiyorum gece ama yeni doğum yaptigimda sağıyordum. Çünkü yatamıyordum acısından. 2 saat arayla emziriyorsan hemen mastit olmaz heralde. Bidaki emmede boşaltır çünkü. Ama yetisemiyorsa emmeye sagmanda fayda var