Tgb29 cnm bol bol su be komposto tüket özellikle kuru duttan yap çok güzel süt yapıyor sütlü tatlılarda çoğaltıyor bende sezeryan doğum yaptım üçüncü gün geldi sütüm benim kızım yoğun bakımdaydı 7.günden sonra emzirebildim ama çok şükür üçüncü gün tam anlamıyla sütğm gelmişti ve bunları tükettim hep