[bilinmeyen] tercih meselesi canım biz manisada yasiyoruz iki saatte denizdeyiz ama kum günes tuz hepsi zararlı bebek icin ben cok beyaz tenliyim bebegimde oyle ben denize girdimmi cayır cayır yaniyorum tuzdan gece bile girsem tuz kizartiyor tenimi pek girmem denize eşim çok istiyor ama ben asla goturemem kapının onundeki arabaya bile şemsiye açıp goturuyorum Cok pimpiriklisin diye kavga ediyoruz esimle ama biz kardesimi kaybediyorduk denize gittik semsiyenin altinda durdu uyudu yavrum o semsiyeler gunesi geciriyor tamamen asla korumuyor kanlı ishal oldu doktorlar mudahale etti hastanede yatti birazdaha mudahale edilmeseymis ölebilirmis 6 aylikti daha ki babam asiri pjmpiriklidir gaflet coktu heralde koyu bina golgesinde muhafaza edebilirseniz olur tabi ama semsiyenin altinda tutmayin uzun sure guvenli saatlerede dikkat ederseniz olabilir doktorunuzads sorun mutlaka