Kızlar merhaba ben corona olmaktan şüpheleniyorum ama test yaptırmadım
3 gün önce eşimgilin tarlasına gittik bir kaç tane de işçi vardı birebir temas etmedim ama onların da hasta olduğunu sanmıyoruz 🤷🏽♀️ Tarlaya gittiğimiz ertesi günü hafif boğaz kaşıntım burun akıntım vardı sonra geçti temiz hava çarptı diye düşündüm bir ara sıcak oldu diye ceketimi çıkarmıştım ama sonra üşüdüm falan o yüzden dedim sonra geçince de pek umursamadım dün pek iştahım yoktu geceden beri gediğim şeylerin tadı yok baklava yedim ve şeker tadı gelmiyor ağzıma, turşu suyu içiyorum ekşi gelmiyor, sirke içiyorum ağzımı yakmıyor, burnuma vicks sürdüm yakmadı falan corona mı oldum acaba ?
atlatanlar nasıl atlattınız emziriyorum bir zararı olur mu acaba coronaysam 😓