fatosskk malesef bizimde 3 aydan beri bitmeyen kulak arkası pişiğimi denir yarasımı enfeksiyon mu okadar kötü ki sarı akıntılı bazen yanık gibi oluyo ıslanıyo sürekli pamukla temizliyorumm ama bir tülü geçmedi iltihap gibi oluyo. Bizde kaşıntı yok galiba eli oraya gitmiyo. 2 cocuk doktoru 2 cildiye doktoru sonrasında aleerji doktoruna gittim atopik cilt dedi egzama dedi ve yumurta alerjisi cıktı testimizde. Ama hala yara gibi cok üzülüyorum 3 aylık bu arada sizin kaç aylık doktora gösterdiniz mi