Lohusayim 20 günlük bebeğim var.kaynanam kayinpeder geldi oturduk bebeği sevdi.sonra bebeğim ağladı emmek istedi yatak odasına gittim emzirmek için o sırada kalkmışlar.sonraki gün eşimi aramış,vay efendim gelin bizi niye uğurlamadı kapıda.zaten ben hiç ısınamadım o kıza o kız seni bırakıp gider diye işliyormuş içten içe. Ben doğurana kadar çalıştım borcumuz vardı ödedim şimdi mi bırakıcam küçücük bebegimle bide oğluna bunları söylüyor bana seni seviyorum kızım diyip ikiyüzlülük yapıyor.yani gidip tartışmak istiyorum eşim sus diyor ne yapmalıyım artık sütüm azaldı iki gündür sinirden