Arkadaşlar bebeğim 10 aylık ve uzun bir süredir kabız 4 5 günde Kakasını zar zor yapıyor ve doktora götürdüümüz de ilaç verdi ama pek bir faydasını göremedik doktor dediki eğer çatlak var ise çocuk cerrahına götürmeniz gerekiyor o zaman da çatlak yoktu bugün baktım kan gelmiş yani çatlak var Avrupa yakasında bana önerebileceğiniz hangi hastane var (hangi hastanede çocuk cerrahı var ?