Merhaba kızlar,
Bebeğim 9 aylık sürekli paçamda geziyor onu bırakıp tuvalete gidemiyorum tuvalet kapısında bekliyor altını açmak üstünü giydirmek tam bir eziyet asla durmuyor.
Çok hareketli bir bebek.
hiçbir işimi yapamıyorum evi resmen bok götürüyor tabi öyle olunca aşırı geriliyorum şöyle bi bakanım olsa 2 gün evi baştan aşağıya temizlesem sürekli onu düşünüyorum.
bu işler ne zaman düzeliyor ?
ne zaman Herşeyim rayına oturuyor. Ben hala çocuklu hayata alışamadım bi de 3 tane istiyordum. Şimdiden tövbe ettim bi tane yeter.
siz nasıl yapıyorsunuz ev işlerini kendinize vakit ayırabiliyor musunuz?
bu anneye yapışık gezmeler ne zaman bitiyor?