balcicegin_annesi bende bu bardakla çay içmeyi çok seviyorum ☺️ Bende epey araştırmıştım en son hepsiburadada lipton defne koz bardağı diye bulunca almıştım, sonra tipleri benzediği için irem ve samanyolu bardaklardanda alıp koymuştum ☺️ Çay severler anlar bunu bitek🥰