Gencanne94 Herkese selamlar, Oğlum 6 ay 10 günlük. Şuan en çok aktivite masasında oynuyor ya da beraber top oynuyoruz, bazen kitap okuyorum ona, yere uzatıyorum elleriyle oynuyor. Siz bebeklerinizle neler oynuyorsunuz? Bana da önerileriniz olur mu? 😊
Kizimmmmm Gencanne94 mama sandalyesine bantları yapıstiri. Üzerine de renkli topları. Tek tek alıp atsın. Çamaşır legeninin üstünü ipliklerle bağlayin. İçi oyuncak dolu olsun. İçinden almaya çalışsın. Borcama sıcak suyu koyun içine renkli halkalar toplar ne varsa koyun. Ayaklarını ya da ellerini sokun. Sehpanin ayaklarina gergin şekilde bant yapıştırın. Uzerine çay kaşığı kapak ne varsa yapıstirin. Onları almaya çalışsın.
FerahKuzum Küçük kas becerilerine yönelik oyunlar tavriye ederim. Ben lifin delikşeründen pipetleri geçiriyorum, veya sepetin delikleründen kumaş parçaları mendiller geçiriyorum. Onları çıkartıpp atıyor tek tek 😊 çok hoşuna gidiyor. Örtünn altına yarı görünür şeklde sevdiği bir oyuncağını koyuyorum onu bulunca alkışlıyorum. İkeanın kilitli poşetleri var bayaa sağlam onların içine traş köpüğüyle gıda boyası veya su ile ponponlar fln atıyorum doğrama tahtama bantla sabitliyorum onnla oynuyor. Hele gıda boyasnın rengi yayıldıkça hayret ediyor. Akşamları da ışık-gölge oynuyoruz. Bir de kuklalarımız var onlarla hikaye uyduruyorum pür dikkat seyrediyor. Tabi dikkar süresi kısa ama olsun zamanla uzayacaktır 😊