ssevval biz de kucakta uyutuyorduk. 6 aylık olupta bebe iyice ağırlaştığında herşey zorlaştı tabi, üstelik kucağımızda uyutupta yatağına koyarken uyanmalarından falan herşey sil baştan… bunu daha fazla devam ettiremeyiz dedik ve o gece yatağına bırakarak uyutmaya başladık. Zaten bir rutinimiz ve sabit akşam uykusu vaktimiz olduğu için işimiz kolaydı. Sadece uykuya geçirme stilimizi değiştirecektik. Yine de insan ürküyoe tabi, çok tepki görmekten, başaramamaktan. Ama hiç korktuğumuz gibi olmadı. Ağlayarak tepki göstermedi bile. Y
İlk gün uyutmam 45 dakika kadar sürdü. Her geçen gün kısaldı. Öyle uzun bir süreçten değil yani. 3-4 günlük bir süreçten bahsediyorum. Hemen uyum gösterdi. Şimdi gündüzleri de akşam uykusunda da , koyuyorum yatağa, sallamadan, ağzına emzik, popoya iki pışpış. Hemen gidiyor. Korkmadan, çekinmeden deneyin sizde, denemeden bilemezsiniz. Belki çok twpki göstermez, hemen uyum sağlar. Ya da gösterse bike en fazla 1 hafta 2 hafta çekersiniz. Böylesi size de yazık, her geçen gün zorlaşacak.