Molfix denedim 1 numara maalesef oda sızdırdı.hemdr molfix sleepye göre çok cabuk doluyordu ve çok şişiyor islaninca.ondanda memnun kalmadım acaba ben mi baglayamyrm dedim videolar izledim.gobek kismini ice kiviriyorum bacaklarındaki fırfırlı yerleride düzeltiyorum.yinede sızdırıyor hemde hep sağ tarafina doğru.yani baska ne yapablrlm.baska bez denicem sanırım prima denicem bide.yoksa kafayı yicem yani her gece kıyafet degistirmekten.tasmismi diye bakarken korkarak bakıyorum artk 😒