Merhaba anneler. Bugün sağlık ocağına oğlumun rota virüsü aşısını yaptırmaya gittim tam 5 aylık.ebeyle konuşurken 5.5 aylık gibi tadimlarla basliyim diyorum dedim. Oda başla ama patates kabız yapabilir. Bu ay krem peynir ver önümüzdeki ayda ekmek içi deneriz dedi. Bana çok saçma geldi çok erken değil mi. Ben sadece 5.5 aylık gibi ufak ufak yoğurt ve sebze tadimi düşünmüştüm üç gün kuraliyla. Bu ay doktor kontrolüne gidemedik kocam işyerinde biriyle temaslı olduğu için karantinada. Karantina bitince konusucam doktorumla ama Sizlere danışmak istedim.