Dilarayy ben sabah uyandığımda oğlumun yüzü gözü kanlı şekilde görürdüm . Bazen büyüyor artıyor bazen sönüyor canım bizim kullandığımız kortizonlu krem 3 gün sabah akşam kullanıp bırakılıyordu ve hiç birşey bırakmıyordu geçiriyordu sonra belli bir süre sonra tekrarlıyordu bu süreçte en fazla 2-3kez kullandık onun haricind3 mustela nin steloatopia kremini kullandık zaten 1 yaşından sonra geçer demişlerdi inş sizinde geçer kaşınma döneminde maalesef biraz zorlaniyorlar o dönem çok dikkat edin büyüdüğünde arttığında kaşıntısı da artıyor özellikle o dönem 1-2 gün kortizonlu kullanın sonra kortizon olmayan nemlendirici kullanın