Ada_Deniz serebro cam rende de pratik oluyor canım ama blender hafif yapıyorum bazen de çorba kıvamında yapıyorum pütürlü de alışmalı normali blendere yer zaten havuç sıkıntılı biraz zor parçalanıyor çok haşlansa da
serebro Ada_Deniz meyveleri can rendeyle püre haline getiriyorum da sebzeler için süzgeç çok pratik geldi çatalla ezince çok büyük gelmişti gözüme ilk zamanlar o yüzden söylemek istedim canım 😊