Kızlar konu dışında bişey soracağım benim oğlanda alerjik bugün doktora gittim mama için ilk comadagen verdi yemedi sonra yarı alerjik olan similac alimentum verdi onda da gene kakada kan oldu süt olduğu için içinde bugün gene gittim başka mama vermedi vereli 12 gün olmuş bir kere yedirmişsin dedi Bide diyeti ne zaman açacaksınız dedim çocuktan çocuğa değişiyor dedi bende biliyorum ama baştan beri takibini yapan o doktor genede ufak bi zaman demesi gerekmiyor muydu bana gastroya git alerjisi olmaya bilir dedi en son