2bebeli Merhaba arkadaslar 26 aylik bi oglum var sadece tek tuk kelime soyluyor oda cok degil anne baba v.s sizin cocuklariniz ne durumda acaba daha konusurmu yada konusmasi icin onerileriniz varmi doktora goturemiyorum pandemiden dolayi
Deletedmom9 2bebeli Öncelikle bebeğiniz sizi anlıyor mu? Buna dikkat edelim herhangi sıkıntı var mı dil bağı vs? Yoksa eğer konuşması için zaman gerekiyor. Ver dediğiniz de veriyorsa al dediğiniz de alıyorsa şimdilik sorun yok. Sürekli iletişim halinde olun kitap okuyun sohbet edin. Gerisi bebeğiniz de.
Kelebegimm 2bebeli Konuşmaya çalışıyor mu peki? Benim oğlum da 25 aylık. Cümle kurmuyor bende konuşmuyor diye götürecektim baktım çabalıyor. Ne desek demeye çalışıyor. Önemli olan bu
2bebeli Deletedmom9 onlari yapiyor canm ben bisey soyluyorum tekrar etmiyor mesela bn hala diyorum anne diyor teyze diyorum baba diyor
Deletedmom9 2bebeli Benim oğlum 30 aylık olacak 2.5 yaşında yani daha yeni yeni bizi tekrar ediyor. Konuşmak istemeyen çocuk gerçekten konuşmuyor endişe etmeyin konuşmak istemiyordur belkide.
2bebeli Deletedmom9 sanki banada oyle geliyor kendini zorlamiyor. Insallah cok tesekkur ederim icim rahatladi bi nebzede olsa🙏
Zeynep2304 Birde erkek çocukları daha geç konuşuyorlarmış cevremde de var dikkat ettiyseniz yazanların hepside erkek annesi ama sizin yerinizde olsam götürürdüm doktora pandemi var evet ama mecbur kalırsak gitmek zorundayiz