HonKiPonKiDoNiNo Selam kizlar Aranizda safrakesesini aldiran varmi ? Nasil bir ameliyat zorluklari ve sonrasinda nasil bir surec, neler yaptiniz ? Ozeldemi,Devlettemi oldunuz ? Bilgisi olan yazabilirmi ?
Azizeguney HonKiPonKiDoNiNo ben olmadım ama eşimin halası olmuştu sezaryen doğum yapmak gibi aynı kadını görmüştüm çünkü aynı benim sezaryen doğum yaptığımdaki gibiydi devlette oldu. eve geldiğinde hala rahat rahat yürüyemiyordu maske ve eldiven takıyodu o zaman korona yoktu mikrop kapmasın diye doktoru söylemiş herkesten uzak dur diye
efe_2020 HonKiPonKiDoNiNo Ben sezeryandan 10 gün sonra oldum . İlk 2-3 gün biraz sıkıntılı geçiyor rahatça kalkıp yürüyemiyosunuz batma oluyor ben süt sağdığım için sadece ağrı kesici parol içiyodum ona rağmen ağrım olmadı bir tek 3. Günü birazcık olmuştu . Tamamen iyileşip eski hayatına dönmeniz 10 günü buluyor ama öyle korkulcak bir ameliyat değil sezeryan olduysanız aynı onum gibi bir şey
Merve201119 HonKiPonKiDoNiNo ben oldum canım birde benim açığa dönmüstu kapalidan çünkü taslar sanilandan büyük olduğu için bir gece kaldım hastanede iki gün ağrım oldu o da yatakta dönerken filan ama çabuk toparladım 10 gün içinde normal yaşantımda döndüm
HonKiPonKiDoNiNo Azizeguney Aysem-5 efe_2020 Merve201119 bsr2 Wolverine Frdvs-isMom Çok çok sagolun kizlar 🙏🌺 Annemin acil ameliyat olmasi gerekiyor da cok korkuyor ve suan heryer pandemi hastanesi oldugu icin İstanbulda korku 2 kati, SGK anlasmali ozel hastane arayisi icindeyiz.. Agrilardan duramiyor cunku seker ve siyatik hastasi oldugu icin agrilar onlardan kaynakli saniliyordu ultrason sonuclarinda safrasinda yogun tas oldugu ve acil alinmasi gerektigini soyluyor doktorlar.. Bakalim ne yapacagiz oof 😔 Daha once hic narkoz alip ameliyat olmadigi icin ayilip bayiliyor bana birsey olcak diyee 🙈
bsr2 HonKiPonKiDoNiNo benim eşim oldu özelde kapalı oldu sadece 4 yerden minik delikler açıp o şekilde yaptılar birkaç gün sonra normal hayatına devam etti
Wolverine HonKiPonKiDoNiNo merhaba annem geçen sene ameliyat oldu. Devlet Hastanesi’nde çok ufak bir operasyon ile sezaryen gibi alindi safra kesesi. Karaciğeri için artık daha dikkatli. Biliyorsunuz dur safrakesesi alınınca karaciğer görevi artar bu yüzden ona dikkat etmek gerekir. Ağrısı acısı iki hafta sürdü diyebilirim ameliyatin. Hiç korkulacak birşey yok geçmiş olsun
Frdvs-isMom HonKiPonKiDoNiNo 2 sene önce devlet hastanesinde kapalı olarak ameliyat oldum kapalı olduğu için çabuk iyileştim tek sorunum ameliyathanede fazla usumekten dolayi omuzlarimi sırtımı çekiç ile kırıyor gibi agrisindan uyuyamamistim en zoru oydu benim için .. Geçmiş olsun sizede
Frdvs-isMom HonKiPonKiDoNiNo İstanbul Bahçelievler Devlet hastanesi ben orada oldum gerçekten özel hastane gibiydi doktorlari servisteki hemşireleri .. Açık ameliyat olursa dedikleri gibi sezeryan tarzi biraz zor olabilir ama en fazla 1 haftaya geçiyor korkmasin Allah kolaylığını verir insallah 😊
Wolverine HonKiPonKiDoNiNo acil şifalar dilerim. Aynı endişeleri biz ve annemiz de yaşadık ama inanın hiç anlamayacak 🙏🏻
Aysem-5 HonKiPonKiDoNiNo ameliyat olanlar kolay bı süreç olduğunu kapalı olduğu için sadece 2gun kalıyorsun hastanede ertesi gün normal hayatta geçiş olabiliyormuş emzirdigim için olamıyorum ağrılarim kefir sayesinde çok azaldı tavsiye ederim
HonKiPonKiDoNiNo Biz anadolu yakasindayiz canim, aslinda FsM cok iyi bir hastane ama full covit, bizim hatunun cani cok kiymetlidir odu patliyo 🙈 aylardir evde karantinada babam ve kardesimle kavga halinde siz beni corona ediceksiniz disardan getirceksiniz diyee 🙂 bi caresine bakicaz artik Frdvs-isMom