Karamel2020 Merhaba 3 haftadan fazla oldu spiral taktıralım doğumdan 8 ay sonra taktırdım hala akıntı ve kanamam var doktor ilaç verdi vajinadan 2. Kez kullandım bu sabah kalktım ki daha yoğun kanama olmuştu korktum başına gelen var mı hiç
Biranne00 Karamel2020 bende 2 ay oldu taktıralı ama hiç kanamam olmadı. Acaba sprialiniz kaymış olabilir mi?
Karamel2020 Biranne00 katantinadayız eşimden dolayıda daha 10 günüm var doktorada gidemiyorum :( bende kaydıgını düşünüyorum
[silindi] Kızlar spıral i ilk doğumdan sonra takıyorlar mı? Birde nerde taktırıyorsunuz devlet hastanelerinde mi? Nasıl gidcez taktırmaya
Karamel2020 [silindi] kırkın cıkmadan taktırabiliyorsun ben pandemiden dolayı devlete gitmek istemedim özelde taktırdım
Biranne00 [silindi] bende özelde taktırdım çok korktuğum için doktorum anesteziyle taktı. Doğum yaptıktan 3 ay sonra taktırmıştım ben
Biranne00 Karamel2020 aaa tüh çok geçmiş olsun doktorunuzla görüşebilceğiniz bir telefon numarası yok mu? Gerçi oda görmem gerekir diyecektir büyük ihtimal