Hanımlar oğlum 16 aylık olacak benim gözüme cok batmıyordu lakin kardeşim annem bi ki ikişi daha bacakları ayrı yürğyor hafif yamuk dediler saglık ocagı kontrolunde sordum dr da onayladı ortapediyegötürün dedi bende baltalimanında aylardır randevu almaya calısıyorum ama alamıyorum olmuyor bildiğiniz bir hastane var mı cocuk ortapedi bölümü olan sadece cocuklara özel. Özel muayenelerde fiyatlar cok cok uçuk 😒