🙋🏼♀️kızlar merhaba♥️uzun bir aradan sonra tekrar geldım.💁🏼♀️neden uzun bir ara? 🧏🏼♀️cnku burda bı kaç arkadas benle hakaret ıcerıklı konustu.bende hakaret edınce hesabım engel yedi admınler tarafndan.🤦🏼♀️bende 5 aydır kullanmıyorum.🙎🏼♀️ama bazı sormak ıstedıklerım ve merak ettığm oldugu ıcn ındırmek ıstedım.💁🏼♀️kızım 5 aylık oldu.🧚🏻♀️premature doğmuştu.ek gıdaya 4bucuk aylıkken başladık eğitim alıyorum bu arada.👀yoğurt verırken uzerı kaymak oluyor ya? siz verıyormusnz?vermeyen anneler de varmıs.🙈zararlı mı faydalımı acaba?teşekkür ederim💕💕💕🐥