Merhaba sevgili annelerim.Oğlum 27 günlük doğduğundan beri huysuzluk uyku saatlerinde git gide azalma kakasında beyaz şeyler kabızlık aşırı kusma(emdikten veya mama yedikten hemen sonra sıvı bit şekilde kesik değil) vücudunda kızarıklıklar pul pul dökülmeler sonucunda doktora gittik.Doktor görür görmez inek sütü ve süt ürünleri alerjisi olduğunu söyledi(test yapılmadı) bana ve bebeğime yasakladı bu ürünleri içeren her gıdayı.Maması bile özelmiş bu tür bebeklerin raporla veriliyormuş.Mamayı aldık başta içmedi hiç sevmedi ama aç kaldıkça mecbur kaldı yedi yavrum😔yardımlarınıza ihtiyacım var başından geçenler var mı acaba? Sütüm de yok denecek kadar azaldı şansıma ne yapacağım bilmiyorum ne zamana geçer bu kızarıklıklar kusmalar