Bebeğim ilk doğduğunda sütüm yetmediği için mama destek veriyordum.daha sonra günde 2 ye düşürdüm.en son gece yatmadan önce 1 kez veriyordum .şimdi sütüm çok geldiği için sadece anne sütü veriyorum.annem diyorki günde 1 kez de olsa mama ver.ekgıdaya geçtiğinde mamaya alışkın olsun sadece annesütü aramasın diye.tanıdığım birkaç anne daha bunu söyledi.Arkadaşımın kızı 1 yaşında sadece annesütü içmişti.şimdi de ek gıda hiç yemek istemiyor ,günboyu aç durup annesi işten gelsin de emsin diye onu bekliyor.benim bebişte öyle olur diye korkuyorum.fikirleriniz önemli😘