Bbabba Bebeğim üç aylık son bi aydır konakla uğraşıyoruz. Alnına kadar yayıldı. Doktorumuz her gün zeytinyağı sürün ve yıkayın dedi. Geçmiyor 😔 dün gece kaşımaktan hep alnını kanatmış. Başına gelenler nasıl çözüm buldunuz?
Blackbaby Bbabba benimde bebeğimin kafasında vardı canım ben has zeytin yağı sürüyorum kullanmadığım çok yumuşak diş fırçam var onundada hafif hafif tariyorum hemen dökülüyor canım sonra yıkıyorum bebeğimi hepsi gitmiş oluyor
Adeninannesiiii Bbabba mustelanın . Konak şampuanı bizde çok işe yaradı denemedeiyseniz tavsiye ederim
duzenlianne Bbabba ben zeytin yağı artırıyor diye okumuştum Hindistan cevizi yağı kullanabilirsiniz.ben yağı sürüp uyuttum uyandı tekrar yag sürdüm geriye dogru taradım baya döküldü sonra banyo da da ısltıp birazda öyle taradım geçti şükür
gamefry Bebeğimde süt alerjisi olduğundan 1. ayın sonunda konak oluşmaya başladı. Aynı şekilde üst tarafını baya bir kaplamıştı. Babe konak şampuan ve Coresatin krem ile 1 hafta içerisinde geçti bütün konak. Uygulama sonrası konak tarağı ile tarıyordum.
Rodin-Elif76 Miraycim Benim oğlumda da çok konak var hatta kaşlarını bile vardı şu an zeytin yağı ile geçirmeye çalışıyorum ama hala bitmedi süt alerjisi olduğunu nasıl anladınız doktora test mi yaptırdınız ya da hangi belirti ile Doktoraya başvurdunuz
dehsetulvahset Miraycim kuzum benim bebegin de kafasinda cok konak var burnunun kenarlarunda hatta bazen kaslarina geliyo sut alerjisinin belirtisi sayiliyor mu bu
Dadam Geçmeyen konak, süt alerjisini düşündürebilir. Mustelanın konak kremi çol etkili tavsiye derim. Şampuan değil yalnız krem. Google a aratabilirsiniz.
tosbikannesiii Bbabba zeytinyağı asidik özelliktedir dedi doktorumuz Hindistan cevizi yağı onerdi 2 yıkamada geçti inatcı Konak vardı bizim alerji kaynaklı şimdi de pul pul döküyp şampuan değiştik Hindistan cevizi yağı öneririm
Mutluluk Bbabba küçükken oğlumda da vardı canım bebe yağı geçirdim ben Herkes zeytinyağ sür dedi 1 ay oldu geçmedi buraya yazmıştım birisi bebeyagi sür beklet sonra tarakla tara ve yıka dedi oylelikle geçti
bitanem123 Bebe yağı sür geri tara 1 saat beklet yıka 1 2 yıkamada gecer canım bızımde öleydı zeytinyağı beslıyor dıyolar
TugbaNil Bbabba benim kızımın ciddi bir konak sorunu olmadi 4 5 yıkamada tamamen hallettik. Yıkamadan 1 2 saat önce tatlı badem yagi sürüp beklettim. Saçında mustela köpük şampuanı kullandım. Sacı köpukluyken saçını taradım geriye doğru. Bu doktor tarifidir mutlaka dene derim. Şimdi konak bitti ama badem yağına devam ediyoruz.
Lilamor77 Bbabba merhaba benim oğlumuunda kafasında aşırı derecede konak olmuştu konak şampuanı aldımfayda etmedi vazelini bolca sürdüm yarım saat beklettim ve taradım yıkadım anında geçti 🤗
gamefry askanne10 Öncelikle geçmiş olsun. Konak için Babe marka şampuanı kullandık. Genel kullanım için bioderma abc olanını kullanıyoruz.