Yarenim Arkadaşlar kızım 6 aylık oldu.ama ben ek gidaya nerden nasil baslicam bilemedim.havuc patates püresi yapıp denedim ama sanki sevmedi,kaşık yalar gibi cok az alıyor,sizler neler yaptınız, kac öğün verdiniz
Azizeguney Yarenim ilk 3 gün sürekli havuç verin alerjisi var mı yok mu anlamak için diğer besinlerde de öyle yapın önce tadım yapmalısınız alerjisi olabilir çünkü. tadımlar bittikten sonra öğünlere başlıyorsunuz.
Caydankaratas Yarenim tadını sevmemek değil de yeni aldığı bir tat değişik gelmiştir. Üç gün kuralını muhakkak yapın ilk gün çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün yemek kaşığı bu şekilde bütün sebzeleri deneyin sonra yoğurt mayalayin onu da tattirin en son meyve tadimina başlayın. Benim kızım mama meme reddi yaptığı için ben dört buçuk aylıkken ek gıdaya başladım uzun bir süre meyve vermedim. Meyve tadını alınca sebze yemek istemiyorlar diye duymuştum. Tadimlar bitince karışık sebzelerden çorba yapabilirsiniz hergun yoğurt verirsiniz. Blendir kullanmayın çok ince olmasın yediği şeyler cignemeyi öğrensin. Blw yapmayı deneyin. Benim kızım 11 aylık ve her şeyi kendisi yiyebiliyor. Bugün çatal kullanmaya başladı kendisi 😊 Allah kolaylık versin size
Papatyaseverr Yarenim patatese kendi sütünüzden ekleyip biraz da zeytinyağı ekleyerek deneyin güzelce püre kıvamında olsun